Kan det inte bli helg NU?



Fredag anses som "helg", men jag tycker verkligen inte att "veckan är slut" då. Man jobbar/studerar halva dagen ändå, eller hur? Varför skulle det kallas för "helg"?
"Helgen börjar från mitten av fredag till slutet av Söndag." - Låter det bra? Maybe, maybe not..
Det enda som skulle låta rimligt just nu är att få helg - Nu.


Hursomhelst..
HUVUDVÄRK, HUVUDVÄRK, HUVUDVÄRK...
Jävlaranamma vilken huvudvärk jag har.. Helt fruktansvärt.
Jag orkade verkligen inte att gå iväg till skolan, so I didn't. Men MÅSTE bli frisk till imorn.. Det är ju trots allt "Fredag" då.
Vad ska jag göra idag? Ja, bestäm det du.. Linus kommer nog över och spelar Xbox 360 vid klockan 2-3... haha, den lilla spelnörden till bror.

Nu är det nära..
Snart 100mbit/s.....
Oh yes....

Ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer
Postat av: bergeehammaar

krya på dej sweetheart <3

saknar dig massor <3

vill att ja ska få mina pengar så ja kan komma men de är så jävla typriskt att de aldrig ska bli så :/

jag önska ja vann på lotteri faan..

KRAAAAM, ILy <3

2009-08-27 @ 13:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0