Sjuk idag..


Jag har spytt ett antal gånger igårkväll innan jag somnade in vid klockan tio och har spytt två gånger idag. Bara på några minuter. Nervösitet? Vad det än är så har det övertygat mig att stanna hemma idag.
(Och ja, jag skiter i den där störiga jävla texten mitt på bilden..)

Igår var det en helt okej dag. Jag trivs redan på skolan, med "klassen" och med resten av omgivningen. Finns inte mycket mer att säga just nu. Det är en informationvecka, plus en skojdag på schemat, så jag får ta med dom när jag är frisk vad jag har missat.


Så vad ska jag göra idag? Inte en blekaste aning. Antagligen ser jag på någon film, eller några, det är ju det jag brukar göra om dagarna, oftast, i vilket fall som helst. Men inget är riktigt planerat, satt säga. Vi får se.

Krya på mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya <3

2009-08-25 @ 12:46:14
Postat av: bergeehammaar

krya på dej sweetiee <3<3

2009-08-25 @ 14:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0