Svenska Hjärtan


Bestämt mig för att samla på "Med på köpet av Aftonbladet"-samlingen av "Svenska Hjärtan".

Jag tyckte att "Svenska Hjärtan" verkade vara något bra, så jag ska kolla på första DVD'n ikväll och om det är något som är värt att samla på så fortsätter jag att samla på dom ;)
Jag tror jag kommer gilla det.


Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad.
Har börjat lyssna på Markus Krunegård igen! Så jävla bra :D
Och även Jonathan Johansson med låten "Efter Skimret, Efter Snön" - Grymt bra låt ^^


Tänkte tipsa om min egna bilddagbok nu!
MightyDiscoKing.bilddagboken.se


Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Bergeehammaar

trevlig helg själv :)

2009-08-29 @ 14:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0