Kanolds Eucaluptus-Menthol Tabletter

Jag är lite förkyld, plus magont och någon sorts huvudvärk som man inte märker av alltid.
Har ingen aning om vad det har med något att göra. Men som ni kanske märker så har jag ganska tråkigt och tänkte att jag ska fortsätta på bloggen, som för den delen är tredje försöket på att hålla en blogg "alive" - går inte värst bra.

På sistone har jag glott på massa tecknade TV-serier, det är sjukt underhållande när dom TV-serierna har riktigt dålig humor. T.ex. Clone High, Robot Chicken, Harvey Birdman, Tom Goes To The Mayor, Squidbillies, Aqua Teen Hunger Force och massa mer .................... ^^ Min favorit av dom är soooolklart Robot Chicken <3

Is it still me that makes you sweat?
Am I who you think about in bed?
When the lights are dim and your hands are shaking as you're sliding off your dress?
Then think of what you did And how I hope to God he was worth it.
When the lights are dim and your heart is racing as your fingers touch his skin.
I've got more wit, a better kiss, a hotter touch, a better fuck Than any boy you'll ever meet, sweetie you had me Girl I was it, look past the sweat, a better love deserving of Exchanging body heat in the passenger seat?
No, no, no, you know it will always just be me

Du vet vem du är.

MEN HALLÅ? Vilket random inlägg O_O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0