Filmers..

Jag såg rätt så många filmer denna helg så tänkte lägga upp här alla jag har sett denna helg, och såklart lägga in betyg på dom - Just becuase I'm freaking bored x)


Dance Flick - 5 av 5
Sjukt bra och otroligt rolig paraodi av bröderna Wayans som är genierna bakom den riktiga Parodi-genren!


I Sell The Dead - 2+ av 5
En helt okej film med en genialsk skådespelare: Dominic Monaghan!


The Taking Of Pelham 123 - 3 av 5
Förvånadsvärt bra film med helt okej handling och grymma skådisar.


Management - 5 av 5
En av dom sötaste och charmigaste kärlekskomedier jag har någonsin sett! Steve Zahn är så förbannat söt <3


Smile Pretty - 2 av 5
Inget jag direkt rekommenderar om du vill se en bra och seriös film. Bara ett tidsfördriv.


Confessions Of An Innocent Man - 4 av 5
En gripande film med en sann händelse om en man vid namnet William Sampson som blev arresterad under falska bevis om att ha deltagen i en bombning i Saudiarabien, och eftersom att han inte sammarbetade med den Saudiarabiska "poliserna" så blir han misshandlad riktigt illa.

There You Go :)
Jag rekommenderar alla förutom Smile Pretty ;)

Kommentarer
Postat av: bergeehammaar(filmbruttan)

& bara för att du inte rekommenderar den ska ja se den xD

2009-08-31 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0