Fikapaus

Bjöd lilla mamma på fika idag :)
Och hon tog en bild på mig :D


*happy face*

Härligt att bara sitta ner o njuta på en räkmacka, som tog nästan en kvart att bli klar - för att ägg behövde fixas, men iallafall.. Och snacka med sin morsa är alltid lika trevligt för hon är bra på att vara ganska social :) Bästa morsan ever ^^ <3

WE'RE GOING DOWN TOOOO.. LA LA LAAAAND!!

Inte länge kvar tills jag åker till min kära vän Bergeehammaar och samtidigt har spelningar i Linköping ;D *sweeet*

Nu ska jag sluta lägga in inlägg för idag.............. I think.
JUST WAIT AND SEE O_O

Kommentarer
Postat av: Bergeehammaar

Yey, längtar ^^, <3

när är spelningarna i linköping då? :D

2009-07-28 @ 17:05:32
Postat av: Mr.Ingenting

Antingen båda fredagarna jag är hos dej, lr bara en av dom :) 3 tusen spänn per spelning ;) <3

2009-07-29 @ 05:28:51
URL: http://mringenting.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mmm tack för en mysig fika..e go du lillgrabben min =)

Älskar dig massor!

Kraaaaam och puss

Mamma

2009-08-05 @ 16:59:52
URL: http://krimskramsan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0