Sjuk



Dagen började med att jag vaknade upp och hade ont i hela jävla kroppen...
Anmälde mig sjuk, såg på District 9 och gick sedan hem till morsan för att jag ville låna internet.
Ingen var hemma så jag ringde mamma och hon sa att hon var i Bollnäs o hämtade Daniel, en av mammas sambos söner. Jag sa att jag inte mådde bra, hade ont i hela kroppen och svettades ovanligt mycket.
Sen när hon kom hem så kom hon in i rummet jag satt i, Felix rum, och sa att jag skulle sova över hos dom för dom var orolig över att jag kanske kunde ha "svininfluensan", den går ju runt nu i Sverige och folk dör av det så ens föräldrar har all rätt att vara orolig.. Grejjen är att jag har dom flesta av symptomerna - så det är ju lite oroande. Men jag tror inte jag har det. Hoppas att jag inte har det. Har fått lite tabletter o skit nu så hoppas allt blir bättre!

OCH BTW, jag har inga pengar på mobilen så kan inte svara på nått sms.. Tänkte på er som försöker nå mig via sms - Ring istället.

Hoppas ni får en trevligare helg än den jag antagligen kommer att ha - Sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0